Annandagpåsk

Igår åkte vi till Brevens och spelade lite discgolf, jag sög.. Sen hemåt igen för påskmat och alkohol och Berra o Karina och där blev vi kvar :)  Angie kom också hit till det underbara pålsboda för att dricka och umgås vilket var väldigt trevligt! Dock blev någ båda rätt fulla..

Idag började vi dagen med mat på kiosken och sen åkte jag och crom med mattias och anna hem till mamma och pappa för att umgås, äta grillat och ha det trevligt. Jag och crom tog cyklarna och cyklade ner till sjön en sväng också, fick se en snokjävel som var äcklig!

Nu ska vi snart grilla tydligen, blir en tidig hemgång för min del iallafall, är trött och ganska så bakfull så..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0