FREDAG

Köpte lite saker igår i stan, eller ja, pengarna försvann ganska snabbt iallafall!
Kan kanske lägga upp bilder på det jag köpte sen:)

Sen så är det så jäkla skönt att det är fredag och jag har varit i skolan alla dagar förutom i måndags, duktig tjej!
Men har två redovisningar idag, en som jag absolut inte är klar med och en som jag vart klar med ganska länge. Men har ingen lust att redovisa idag..

Och min helg blev räddad!! :D:D
Jag överreagerar jämt.. Stackars Crom i onsdags!

Så imornblir det att gå till Ida och grilla och börja dricka lite, samtidigt som vi ska göra oss så jäkla snygga för kvällen!!

Och idag efter skolan ska jag hem och laga mat till mig och Crom, ytterfilé, bearnaisås och något till hade jag tänkt, gottgott! :)



Min och AnGiEs påskharar vi köpte idag ;D


Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

t a g g a lördag!!!!!

2011-04-01 @ 11:06:38
URL: http://tokigleksing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0