It's friday

Skönt med fredag igen. Veckorna går fort, konstigt nog..

Är så jäkla trött på skolan men försöker kämpa för bra betyg ska jag ha..

Måste orka ta tag i matten också, har bara gjort ett nationellt prov som jag är säker på att jag fick IG på, men man ska göra två och det första var jag inte med på..

Men ingen lärare har sagt något om det så då orkar jag inte ta tag i det än riktigt.

 

Nu har jag iallafall beställt kläder från HM

En kavaj, väska och två linnen :)

Lägger väl upp bilder när det kommer!

 

Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av Vampire Diaries och sen hem till mamma och pappa och äta, se vad pappa tycker om piercingen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0