Lördag!

Blev väckt utav Crom vid 8 eller vad klockan var för att han inte kunde sova mer, vi gick och la oss ganska tidigt men jag kan sova hur länge som helst.

Jag ska iallafall åka och sola och övningsköra strax..

Sen hem och duscha, försöka hitta något att ha på mig ikväll, ångest.......

Upp till Ida när jag är klar med det och börja göra oss i ordning o så sen äta grillat och dricka gott :)

 

Men det brukar spåra ur lite (mycket) när ida och jag dricker tillsammans, antingen har vi så jäkla skoj eller så blir vi arga på varann eller något, haha :) så störda!

Tänkte att jag skulle undvika det idag och inte vara en sån jäkla svamp och dricka så satans fort hela tiden..

Och bara ha så jäääkla kul hela kvällen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0