Lördagen.

Igår gick vi först till Robin för att kolla fotboll, grabbarna körde ett spel med pengar till fotbollen också och självklart vinner Crom  :] Drack iallafall lite öl där och sen vidare till Johan för att basta, var väldigt tveksam först, hade ingen lust att behöva sminka om mig och så men till slut så bestämde jag mig för att också basta, fasen vad skönt det var! Jag hade inte vattenfast mascara men den rann inte ett dugg så jäkla tur det:)

När vi hade bastat klart så satte vi oss och drack lite, fortfarande hos Johan, och Minttun togs fram och några shottar blev det allt! Jag spelade biljard med Robin en sväng också men jag är så förbannat dålig på det och han är bra så det sket sig..

 

Haha sen bar det av till Gevert där det blev lite fest, minttun var med även där och jag, Patricia och Elin körde shottar kanske för snabbt för flaskan tog slut på ett litet kick..

Gick hem med Cromis vid halv 4 någon gång, mycket tidigare än vanligt.. haha.

 

 

Denna dag har bestått av att sitta uppe på Marias och käka pizza och kolla fotboll, nu ska jag lägga mig bredvid Älskling som ligger och sover så sött :]

 

Trött idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0