Måndag

Måndag igen, men så är det påsklov också och fan vad skönt säger jag bara.

Men lördagen började hos Andersen. Robin, Jocke, Pierre och Andersen skulle grilla så jag och Crom satt bara med och drack lite smått, gick upp till hans lägenhet och kollade på innebandyfinalen när jag tyckte det börja bli kallt.

Sen vidare till Robin och kolla på två fotbollsmatcher och sen till Dajje för ännu en fotbollsmatch haha.. Kvällen slutade hos Gustav Strömberg, kom hem runt 6 eller något kanske, men jag vaknar ändå som vanligt runt 9. Liksom sovit i 3 timmar och jag är pigg när jag vaknar? Inte det roligaste direkt.

 

Och söndagen bestod som vanligt utav pizza, åt dock inget för jag får aldrig i mig något ändå på söndagar! Men sen gjorde vi något nytt, haha, åkte ut på sjön med Dajje och Steen. Var inte en jäkla fisk som ville nappa men det var skönt att vara ute ett tag iallafall!

När vi kom hem fixade jag i ordning ytterfilé med kroketter och bearnaisesås till mig, Crom och Dajje, GÖTT!

 

Idag ska jag till mitt KÄRA Marieberg med mammi. Ska köpa en klänning på MQ som jag kollat ut, lite smycken och linnen hade jag tänkt, blir nog mat och fika där också. Kanske även åker till stan en sväng efter..:)

Efter det ska jag iallafall åka hem till Mamma och Pappa och sova där, ingen lust med att sitta i en lägenhet på mitt lov när det är sjukt fint väder ute när jag kan ligga på gräsmattan hos dom och sola!

Ska nog köra till Marieberg också!

 

PUSSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0