Onsdag

Har ingen lust att gå ut idag så det tänker jag inte göra heller, inte förrens i eftermiddag eller ikväll någon gång..
Jag har redan kollat på två filmer idag, Black Swan, som var urdålig och konstig och sen Harry Potter dödrelikerna, det var heller inget vidare..
Mamma lagade kycklingsoppa med nudlar idag men åt inte alls mycket, haft svårt att äta dom här dagarna, vet inte varför.. Aja, nu ligger jag i sängen och lyssnar på Melissa Horn♥

Imorgon blir det iallafall kalas hos Mats och Ida för att Mats fyller år imorn:) Det kommer bli riktigt trevligt och kul men god mat och god dricka! Ångest för klädvalet redan bara.


Nu ska jag krypa ner under täcket och dra på en film till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0