Onsdag

Idag hade vi sovmorgon så mamma kom och skulle skjutsa till skolan men jag övningskörde istället till Kumla! Det var verkligen första gången som jag körde långt med en växelbil och det gick bra! :D Lite ryckigt i början men aja! I skolan har vi haft brandsläckningsövning, höll på att frysa ihjäl när Ann-Britt stod och förklara haha..

Sen har Ann-Britt hjälpt mig med ett CV och personligt brev, får hoppas att dom hör av sig, skulle ju inte sitta fel med jobb! :)

Och nu efter skolan som jag snart slutar så blev jag tvungen att åka till Media Markt och lämna in min telefon igen, 5 gången elller nåt. Skapligt trött på det nu. Kanske blir käk på Max eller nåt:)

Föresten så har ju älskling skaffat bredband genom Telia och sen tv genom det så nu har vi Viasat och TV1000 Kanaler :)


Sen ikväll behöver jag verkligen åka och sola men vet inte om jag orkar..
Blir väl tv och lite mys med Älskling♥

 
PISS MOBIL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0