Tisdag

Sitter i skolan som vanligt, har pluggat Inköp och varuhantering. Det är inte speciellt svårt och vi har i prov i det men ska plugga på det sen efter skolan för jag satsar på ett MVG..

Hade idrott förut, kondition och styrka, lite jobbigt. Är helt slut i benen och armarna nu, oj vad man är tränad..
Nu har vi precis haft svenska och bestämt ett ämne för projektveckan som vi har efter påsklovet. Jag och Angie valde att skriva och göra en Powerpoint om anorexi, kommer bli riktigt intressant att skriva om.

Och jag håller på att skriver ett personligt brev och ett CV så jag kan börja söka jobb! ´
Kollade även på lite utbildningar efter gymnasiet förut.. Vet inte om jag orkar plugga några år till efte dessa tre år på gymnasiet men det löser sig..




Och jag måste bara säga att min underbara pojkvän Christian är den absolut bästa någonsin som alltid finns för mig!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0