Torsdag

Snart helg!

Sitter hemma just nu iallafall, mår fortfarande inte okej och blir det inte bätte får det fanemig bli vårdcentralen ändå även fast det bara är att säga samma sak som vanligt och dom hittar inget så får jag verkligen be hur mycket som helst för att få penecillin.. Det har ju lyckats några gånger och så har detta helvete blivit bättre men dom skulle tydligen bli hårdare på att skriva ut penecillin...

Men ska försöka ta mig till skolan till halv 12 och jobba lite med Angie, redovisning imorn ju..
Kanske även stan med Angie om jag är HELT bra.. Förhoppningsvis alltså...

Blir så jävla trött.

Ikväll blir det iallafall ingenting annat än att mysa med min älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0