29 Augusti - Skola

Måndag och skola idag, började med induviduellt val och då har jag Svenska C, fick reda på lite betygskriterier och sånt och jag ska satsa på MVG har jag bestämt mig för.. Efter svenskan var det dags religon men fick ledigt av Anette för att åka till Hallsberg och LPT Reklam för att ha möte med Kricke om mitt och Angies projekt och det mötet gick utmärkt kan jag bara säga :) Efter det åkte jag och Angie in till stan för lite välbehövligt käk på La Baguette, fasan vad gott det är!
Nu har jag städat lite grann, ska diska ikväll och nu ska jag sätta på tvn och ta mig en tupplur, behöver sova ikapp  från denna hårda helg, känner mig riktigt sliten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0