31 Augusti,

Borde vara utvilad nu men inte det inte..

Gick och la oss runt halv 9 igår och gick upp nu idag halv 6 men jag var svintrött men bara att gå upp och duscha

känner mig konstig idag, nere på något sätt. bäst att fundera ut varför även fast det är svårt men det kanske passar just idag att vara sån. ska skriva en uppsats på Svenska C idag om "rött och svart", jag tror jag ska skriva om kärlek och svartsjuka eller kärlek och sorg men det löser sig.

Vet inte vad vi har mer för lektioner idag förutom induviduellt val sista lektionen och det är där jag har svenska C.. eller jo föresten, tror jag hörde något om att vi skulle ha projekt...

 

Och så jävla löjligt att jag redan börjat räkna ner tills jag blir 18..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0