dreams

Kan börja med att säga att min mobil fungerar igen, måste vara en riktig supermobil eftersom den redan vart i toaletten en gång också och fungerade efter det!
Men iallafall, i måndags åkte jag hem till mamma och pappa eftersom att Lucaz var där :) Sen senare den kvällen så kom Cromis och sov med mig  :}
tisdagen körde jag från Glottra in till stan för jag och Lucaz skulle gå på bio, Bilar 2 3D, den var rätt kul och spännande faktiskt haha.  Men efter det så körde jag till marieberg för Lucaz skulle köpa leksak.. Sen åkte jag med hem till mamma och pappa och sov.

Igår spelade jag mest, Ty the tasmanian tiger, blev även en sväng till vårdcentralen och få penecillin igen..... jag borde väl vara immun mot det..
Men på kvällen kom älskling Cromis och hämtade mig för att sova i Pålsboda igen, kändes skönt :) Bara att jag alltid drömmer sådana konstiga "mardrömmar" här.. Såna drömmar som man kommer ihåg och blir att må dåligt över och helst inte vill prata om..
Men nu håller jag iallafall på att tvättar, hade glömt bort det så ska ringa till mamma och säga att jag inte kan komma hem över dagen idag.
Föresten är jag sugen på denna, på samma ställe fast mindre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0