I'm okay, just tired - biggest lie ever..

Har precis slängt i mina svarta jeans tvättmaskinen, eftersom man inte ska tvätta stretchjeans med sköljmedel eller torktumla dem så kom jag på att det passade att slänga i dem nu..

Ska hoppa in i duschen nu och raka benen oså, lägga i inpackning i mitt stackars hår också.. När jag tog bort löshåret för väldigt länge sen nu (?) så var mitt hår så jäkla fint, mjukt och inte ett dugg slitet och nu efter jag färgade den den där jävla askblonda och var tvungen att färga bort den med massor av olika blonda så är mitt hår slitet och jag trivs inte ett dugg i det.. Fattar inte hur jag kunde färga platinablond jämt förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0