Marieberg

Blev marieberg igår med mamma, pappa och Lucaz, Lucaz skulle ha nya jeans och någon tröja. Men jag tänkte ju såklart kolla lite åt mig med. Men efter vi köpt Lucaz saker så ringde Mattias och då skulle vi bli bjudna på Kinamat av Anna :) Efter vi ätit gick jag, mamma och Anna runt och kollade lite, bara på övervåningen dock.. Men jag köpte en svinsnygg skjorta åt min älskade pojkvän♥, en plånbok, en kuvertväska, almenacka och två stiftpennor till skolan :)
Idag är det tvättdag, men som tur var det inte så mycket tvätt! Cromis kommer hem vid efter 12 och då ska vi väl käka och ta oss iväg till bolaget. Mamma och pappa ska till marieberg idag igen och lämna Lucaz till Niklas! Hade ju vart trevligt att träffa Niklas en sväng men får se hur det blir med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0