Onsdag!

Idag har det bara vart projektsarbete i skolan, vilket är så jävla stressande.. Gått två dagar i skolan och känner mig redan stressad och då har dom vanliga ämnena inte kommit igång än..

Men nu är jag ledig tordag och fredag för vi drar ju på Leksandsbåten imorrn! :D

Ska sova hos Ida inatt och göra oss i ordning tillsammans imorgon, klänning ska vi ha men matchtröja över! Är så jäkla taggad med har helt ont i magen för att jag är nervös också.. Riktigt ordentligt nervös till och med..

Måste väl upp tidigt imorn och raka benen också, och min väska är faktiskt inte alls mycket packad i, fattas bara svarta jeansen nu så är det fixat :)

Nej nu vill jag bara att älskling ska komma hem så jag kan pussa på honom♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0