17 december,- 10 dagar kvar

Igår på dagen blev den en hel del gjort, Christian åt julbord på sitt jobb så jag åkte hem till mamma och pappa för att få i mig lite mat, vilket ändå inte gick så bra haha.. Sen till Pålsboda igen och åka iväg till stan för att hämta ut biljetter till ett band som kommer till Örebro! Sedan till ett ställe för att köpa julklapp till mammi och sedan till La baguette för att köpa med hem kvällsmat :)
Senare blev det inte mycket gjort, han spela FM och jag kollade på tv/film, blev att ta någon öl också, känner av det idag.. ;o

Här är min nyårsklänning, vilket underbart kap jag gjorde!! 199 kostade den :)
har dock inte köpt några skor till och har ingen lust med converse riktigt..
detalj bak
detalj fram
lite sugen på att beställa dessa skor till, men 449 kr.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0