6 dagar kvar!

Idag skulle det bli en städ och tvättdag för min del här hemma i Pålsboda, men när jag gick upp så blev det massa plockande och sedan gick jag och pantande och slängde massa kartonger så nu är det tomt i skafferiet på sånt :)

Sedan kom mamma för att hämta mig så att jag skulle få något i magen men vi blev kvar här en stund och jag plockade bort lite kläder som jag aldrig använt, skor och lite annat som bara ligger :) Sen kom vi hem till glottra och åt julskinka, så jävla gott!

Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen och skaffa nya ppiller vid 10 sen 11.15 ska jag vara i Pålsboda för att ta min första HPV-spruta och sedan tillbaka till hallsberg för att fixa naglarna, fully upp imorgon alltså :)

 

Pappa beställde min födelsedagstårta förut också och jag har fått reda på vad jag ska få i födelsedagdpresent också haha!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0