8 dagar!

Helgen har vart bra, lördagen blev spenderad hos Robin sedan Jimbo och sedan Olle. När jag och Christian gick till Olle så var klockan runt ett-två tror jag och vi skulle bara vara där en stund och sen hem och sova, men Dajje kom och vid klockan fem på morgonen hämtades en till låda öl och morgan flaskan, haha! Tror jag och Christian gick hem vid sju på morgonen eller något, lite seeent men kul var det ju så :)

Igår var det segt men jag bestämde mig för att ändå hänga med in på bio!

 

Idag har dagen spenderats vid kvarntorpshögen, friluftsdag, som sög och det var kallt så inåt helvete. Vi treor skulle laga mat, nudlar och kyckling, över eld, smakade inte bra för vårt blev jätte brändt och efter det fick jag gallsten(?) trodde mamma för jag kunde knappt röra mig och det gjorde så jävla ont i magen/bröstet och mellangärdet, trodde jag skulle avlida där ett tag.. Nu har det gått över men jag känner mig febrig med ont i huvudet och mår småilla..

Christian sa, "Du kommer aldrig att få vara ordentligt frisk igen" och det stämmer ju för jag har ju inte mått riktigt bra på två-tre månader ;o

Aja nu ska jag lägga mig i soffan och vila igen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0