I refuse to give up

Idag är det inte ens tjugo dagar kvar tills jag fyller, helt sjukt vad länge jag väntat på att fylla och tiden helt plötsligt försvann men bra är ju det.

Imorgon ska det tydligen bli oväder, roligt att köra i stan bland massa idioter då..


Nu håller jag på och pluggar, eller gör klart massa som jag inte orkat med innan och det känns riktigt bra! Jag behöver komma in i de gamla vanorna när jag jämt tog med plugg hem så fort jag låg lite lite efter, inte blivit mycket av det denna termin och snart är skolan slut.. Har ett naturkunskapsarbete som jag funderar på att fixa imorn om det blir lugnt, ska redovisa det på tisdag och ingenting är gjort på det. Men nu är jag iallafall klar med torsdagsarbetena :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0