Not enough

Stadskörningen gick som en dans även fast det var slaskigt väder ute och lite svårt att se linjerna och så, jag kör tydligen lite för fort jämt också, men vafasen, när man åker i stan ska man ha lite tempo enligt mig och det var ju inte halt så! Avbokade lektionen jag har på måndag också, varken jag eller min körlärare tyckte att det behövdes eftersom att jag är så duktig! (jag får skryta när det gäller detta), eftersom min kära pojkvän och hans bror inte tror att kan köra bil egentligen haha.

Älskling är iväg och ska spela innebandy nu och jag ska ta och duscha!

 

Imorgon bär det av med buss till Västerås för att se Västerås - Leksand, ska bli riktigt trevligt! :) Efter det blir det till Berra och Karina för att fira Astrid som har sin 30års fest där :) Vet däremot inte riktigt vad jag ska ha på mig eller vilka skor, om jag ska ha löshår eller inte osv osv.. Fryser ju ihjäl i converse så det blir det ju inte även fast det är bekvämast när man ska iväg på resor..


bara för att det är så tråkigt lägger jag upp några bilder på björn mig och christian från morgonen dagen innan vi skulle åka på Sweden Rock, när björn och christian vägrade gå och lägga sig och jag kunde inte sova, klockan är väl sådär en 9-10 på morgonen och vi hade inte gått och lagt oss än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0