You love me

Jag har inte bloggat något under helgen så det kanske är dags..
Har iallafall haft en riktigt bra helg! På fredagen pluggade jag och sedan kom Sabine hit och vi satt och drack lite hon och jag innan vi gick över till Dajje, en liten stund efter det kom Christian hem från innebandyn också :) Drack och hade kul fram till halv fem på morgonen tror jag klockan blev!
Lördagen låg jag och dog lite medans Christian var och kollade på innebandy, sedan var det bara att duscha och göra sig i ordning för att åka till Hallsberg och bowla och äta mat, jag är däremot sämst på bowling men aja..

När vi kom hem blev det efterrätt hos Berra och Karina sen åkte jag, Christian och Dajje till Sköllersta och Henka, där var det riktigt trevligt och jag fick ta hand om min käre pojkvän haha.. :)

Söndagen blev det mest mys hela dagen, framåt kvällen åt vi pizza sen hyrde vi Baksmällan 2 :)


Idag har jag gått i skolan och var på Marieberg och köpt present åt Anna som fyller, fast det är Mattias den är ifrån egentligen, jag fick bara i uppdrag att hitta en snygg och bra och det gjorde jag minsann!

Nu sitter jag och pluggar massa, har massa som behöver bli klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0