7 Juli

Sjukt varmt ute idag med, lite jobbigt att vara i solen och jobba då för man blir ju helt slut och jag har redan vart trött som fan dom senaste dagarna, dessutom har jag fått riktigt jävla ont längst ner vid ryggslutet när jag går, fick gå och trycka handen mot det stället förut när jag gick hem på lunchen..
Men på lunchen så var jag och handlade lite mat åt mig och Crom tills han kommer hem, så håller på och fixar det nu, stekte ytterfile och sen la jag den i en lergryta och sen in i ugnen i en timma, första gången jag fixade i ordning ytterfilé i lergryta själv så hoppas att det blir ätbart.. Men till det blir det kroketter och lite sås :)
Efter maten ska vi nog sova lite så vi orkar kolla på film senare ikväll, mys! Blir tredje dagen i rad idag som vi kollar på film - inte dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0