do you like to make me feel worthless?

Jobbat massor idag fyfan, hållt på och lyft upp galler vid matsalen och rensat där i, men jag hade lite problem med att hjälpa till eftersom att det luktade och var så jävla vidrigt! Annars har vi målat och oljat, nog för att man var trött på det men vad det var skönt att göra det istället för att gräva upp massa äckligt, haha!

Blir åka och sola med mamma snart, eftersom att det inte är någon sol ute så att man får sol på sig när man jobbar.. Och jag börjar blekna lite grann, och jag gillar att vara sådär snyggt brun om benen, magen och armarna så det får inte släppa, smörjde även in ansiktet med brun utan sol förut eftersom att jag skrubbade ansiktet igår och då försvann all färg så är blek som ett lik i ansiktet..!
Så ska börja kolla lite på en film nu, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0