fuck it all

Idag drog min pojkvän ut på krogen, Satin var det visst.

Och idag känns allt som om det bara kan dra åt helvete, fyfan säger jag bara. 
Har inte ätit något heller förutom pyttelite av en kebabtallrik som jag köpte förut.. 
Kan vara därför jag inte är så glad och pigg, men har iallafall haft sällskap utav Jimbo och Rasmus hela dagen och det har jag fortfarande :)

Jag och Rasmus åkte till Marieberg och köpte ett spel, så kvällen har bestått utav spelande hela kvällen, han spelade lite av det spelet. Jag har spelat massvis av Sims 3 som Jimbo fixade åt mig (!!!:D ) och så har han spelat något spel på sin dator :)

Nu sitter dom och spelat Spyro och jag gör ingenting, saknar pojkvän.... Men han kommer väl troligen hem någon gång

 

och om jag ska skriva det en gång till så hatar jag att inte vara arton och det kommer jag nog hinna skriva många gånger till.. vill vara vuxen, få göra vad man vill, jobba, tjäna pengar och allt men det kommer inte hända inom någon snar framtid..... får satsa på att bli arton först men tvivlar på att den dagen kommer komma någon gång med tanke på hur allt känns nu.

 

dessutom vill jag beställa världens snyggaste skor, men dom kostar 399 och jag försöker spara pengar...

så dra åt helvete, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0