Godmorgon

Jaha, då var det måndag igen då fast en måndag utan jobb för min del. Så jag har sovit länge och om en timma ska jag hem till mamma och pappa och äta och sen någon gång ska jag följa med mamma för hon skulle storhandla och ville ha sällskap :) Jag ska väl våga börja köra igen också.. Fan jag vill ha en egen liten bil att övningsköra i, inte deras stora.. Men den får ju duga så länge..
Igår kväll spelade Älskling FM och jag satt med en stund sen la jag mig bakom honom och somnade som vanligt, sov i lite mer än en timma tror jag, vaknade och sa att jag inte gillade FM för vi skulle ju kolla på film men då blev det film ändå, vid 10 satte vi på den, massa mys!


Bild från när jag störde älskling lite :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0