hihi

Hejhopp!

Har faktiskt inte orkat skriva något, men en massa har jag gjort iallafall!

Jag och Crom har ju vart hundvakter åt Cesar sen i onsdags och ska vara det tills imorn :) Så i onsdags åkte vi till marieberg en sväng först och köpte present åt min pappa som fyllde och åt Robin som fyllde dagen innan, och efter det hem till Mamma och Pappa och gratta honom, vi hade Cesar med oss och han trivdes väldigt bra med att få springa lös på dom stora gärdena :) Sen hem och traska till Robin och ge han hans presenter och kolla på lite film med honom och prata! Sen igår åkte vi till mamma och pappa igen, som bjöd på grillat.

 

 

Och igår kväll tog vi ett par öl var och satt och spelade och pratade :)

Idag har vi inte gjort mycket, vart ute med Cesar, ätit frukost, fixat mat och sen åkte Cromis till Tjällmo för match och då gick jag ut en långrunda med Cesar, fytusan, gick i en och en halv timma och jag har riktigt ont i mina vader efter som vi har gått så mycket nu dom här dagarna.. Men blev en tur ner till backa och sen "kärringrundan" som jag brukade rida så det blev en bit :)

 

Och nu har jag precis kommit hem efter lite övningskörning, gick bra idag med, backade när jag skulle ut från parkeringen och parkerade snyggt i Hallsberg och kunde backa ut därifrån! STOLT!

Men nu ska jag duscha för känner mig äcklig, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0