höh

har haft en bra helg, drack både i fredags och igår. I fredags hamnade vi tjejer i kumla en sväng haha men fick träffa angie så det var ju något vettigt med den resan.. :)

igår hamnade vi ute hos elof på jul i juli fest, var trevligt och när jag crom och dajje blev fulla någon gång så hade allt folk dragit typ, men vi var väl ett par stycken kvar som badade i badtunnan, jävlarns vad skönt..

men måste erkänna att det var min dräggigaste kväll på länge, robin hämtade mig och cromis och fick höra av robin idag att jag knappt kunde prata då så jag var nog lite full haha.

 

 

men imorn drar jag och cromissss till göteborg och liseberg och sover på gothia towers!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0