Lovisa

Gick upp vid 8 idag för att börja tvätta eftersom vi bara har tvättid tills 3, var riktigt segt först men när man väl kom  upp så var det inga problem :) Sen frågade Sara om jag vill följa med och hämta hennes körkort i Kumla så då gjorde vi det, blev även en liten sväng in på Maxi! Fan jag vill också ha körkort... Därför ska jag nog ut och övningsköra igen straxt när mamma kommer..

Gick ju bra sist men jag blir fortfarande så jävla nervös och stressad... Om jag slapp skylten skulle det gå bättre..

 

Och jag har börjat saknat mitt långa hår mer nu igen.. Även fast de flesta säger att jag passar bättre i längden som jag har nu så är det så jäkla snyggt med långt hår!!!!

?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0