Sommarjobb

Inne på sista sommarjobbsveckan nu, känns förjävla skönt! Idag har vi knappt gjort något heller haha, jag, Ida och Kajsa målade dom bänkarna som skulle vara svarta och, var klara med det till lunch och sen fick vi sluta nu för att jag, Alda och Felicia ska in till stan :) Dom ska kanske pierca sig och då tänkte jag passa på att byta ut min stav i tungan.
Men igår började jag och Cromis kolla på lite resor utomlands till hösten, skapligt sugen man blir.. Jag blir helt konstig och får ont i magen för att jag alltid har velat åka utomlands..
Och min Sweden Rock tjocktröja hade Cromis på sig i lördags och nu hittar jag den inte.. Han kanske tog på sig den till jobbet, men får ont i magen för det, nervös eftersom det är världens bästa tröja!
Men nej nu ska jag blåsa håret och sminka mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0