Tordag!

Igår efter vi ätit fick jag underbar massage på min rygg av Karina :)♥
Efter det gick jag och Cromis hem och la oss i soffan en stund, han somnade så sött och jag låg bredvid och blundade. Sen när fotbollen började så övningskörde jag till Kumla med mamma för att Cromis ville ha cholklad och ost till frallorna jag köpte tidigare på dagen, men det passade ju bra eftersom att forbollen kvittade mig och han skulle spela FM en stund:)
Gick hur bra som helst att köra till Kumla och hem igen! Parkeringen vart väl inte så rak och snygg men jaja!
Nu ska jag äta lite frukost sen ringa mamma och höra om hon vill ha hjälp med maten och om hon kan hämta mig - (jag kör) då ska jag lägga mig i mitt rum där det är lugnt och tyst och sätta på en skiva med yogaövningar som jag fick låna av Karina igår, se vad ryggen tycker om det :)
Hejdå!
Härlig bild från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0