woho

Sista dagen på sommarjobbet var de idag!
Men har inte mått bra idag och gör det inte nu heller, så jävla ONT i magen har jag aldrig haft förut av denna äckliga tjejsak.. Känns som jag ska avlida vissa stunder, som nu till exempel...

Var iallafall till affärn för en stund sen med Gullet och köpte massor utav godsaker, riktigt fettokväll idag! Han sitter och spelar FM nu och jag ska gå och ta en snabbverkande ipren innan magontet blir värre och jag får gå och spy, var så jävla nära att göra det i natt när jag vaknade av smärtan..

Och imorn åker Gullet till Stockholm på Sonisphere, får se vad jag ska hitta på, tror inte jag vill vara nykter iallafall.. Men pappa skulle komma på dagen och hjälpa mig med ångtvätten att göra rent soffan!

Nej hejdå nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0