!

Nu var det länge sen, Sweden rock var för jävla skoj tillsammans med massa människor! Dock var jag så jädra trött på killar ett tag så jag inte visste var jag skulle ta vägen, Dajje och Bjuren var ganska jobbiga haha.. :P

Det spöregnade på onsdagen när vi kollade på Hardcore Superstar, så allt var dyngsurt sen men det var så jäkla bra! :D Annars var det bara fint väder, lite regn på nätterna men det spelade ju ingen roll. Sen någon dag så blåste det så mycket att de två partytältet som dom från Kumla hade med sig blåste sönder..

 

 

Idag har det vart skolavslutning, asgod tårta fick vi! Efter det åkte jag till Elgiganten för att bestämma mig om Iphone eller Arc. Och har nog bestämt mig för en Arc, säljaren rekomenderade den med så! Får se om det blir i Juni eller Juli som det blir att köpa den..

 

du och jag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0