Fredag =)

Håller på att göra mig i ordning för att åka till Marieberg med mamma, trodde vi skulle åka halv 11 men vad tydligen halv 10 -.- Jag skulle egentligen få Xperia Arc idag av henne, men jag ångrade mig när jag pratade om det med min älskling, eftersom att 5000 är ju jävligt mycket pengar och då kommer jag inte kunna göra något i sommar..

 

Så det blir istället att handla kläder åt henne och pappa idag! :)

 

Igår blev det massor utav mys, ja, vi la oss i sängen en stund och skulle mysa innan vi skulle duscha men båda somnar och vaknar vid 20 över 8 haha. Välbehövligt för älskling men jag sover ju hur mycket som helst så fattar inte hur jag kan somna när som helst ändå..

 

Aja, nu ska jag lägga på mascara och sen fixa håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0