Fredag?

Jaha, då är det fredag. Känns verkligen inte som det, vet inte vilken dag det känns som.
Soligt som fan ute iallafall, skulle gå ner till Karina och lägga mig och sola med fastnade inomhus(!) pratandes med Sara, är trevligt det med. Prata igenom lite saker som jag inte pratar med någon annan om, knappt henne heller. Vet inte vad som hänt med mig, har blivit väldigt bra på att stänga inne saker, vilket inte är så bra..

 

Igår var vi bara hemma, eller jag åkte till Maxi och lidl en sväng med Ida bara för att komma ut lite. Annars låg jag och Crom och kollade på tv och slockande..

 

Och idag blir det att gå upp till fotbollen med Ida, kanske dricka lite..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0