SOLNING

Nu har jag kommit hem efter 20 minuter solariesolande på Solkungen, fan jag har ju blivit så bleeek!!! Var jätte brun förut så till och med pappa hade sagt till mamma när jag var hemma att jag blivit väldigt brun och nu är hela min kropp hur blek som helst, inte för att jag är blekare än någon annan men vänjde mig vid att vara så brun och trivdes i det sen solade jag inte på någon månad och så blev det såhär..

Solade i söndags med, i 16 minuter, så fick bli 20 idag och kanske solning imorn eller på torsdag igen..

 

Och har fått lånat Pappas ångtvätt som har gör rent typ bilsäten, soffor och sånt med, så ska ge mig på soffan här som inte är speciellt fräsch egentligen och se om det går att göra något åt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0