Söndag

Helgen
I fredags gick vi till Bjuren, sen kom Ida och lite annat folk, hade riktigt kul :) Men när vi skulle gå därifrån och till Dajje så gick jag hem och la mig för jag var lite trött eller.. packad .. men jaja, huvudsaken är ju att jag hade roligt iallafall:)
På lördagen blev det först käk och sen åkte vi till Brevens för lite disckastning, jag är så dålig så jag kastade aldrig något men Crom, Berra, Olle, Bjuren, Dajje o Micke gjorde det så gick med dom.
Efter det hem och äta jordgubbar med Cromis och efter det massa mys♥
jag tror att jag är myskungen eller nåt, älskar att mysa..

Idag har vi inte gjort mycket, Crom är och spelar B-lagsmatch nu och jag har varit och solat och köpt tacogrejer till ikväll som jag ska göra i ordning till han kommer hem!:) 
Imorgon börjar sommarjobbet! Känns skönt att veta att Moa har samma period så vi kommer ju att umgås :) Hade så jäkla kul förra året så!
Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0