Torsdag

Finns inte så mycket att skriva egentligen.

Men igår åkte iallafall jag och Ida upp till fotbollen och skulle kolla, men det gick inte så bra eftersom att Robin frågade oss om vi kunde stå i kafeterian, och snälla som vi är gick vi med på det! Även fast varken hon eller jag kan räkna så det gick åt helvete och pinsamt var det vissa stunder när man fick hjärnsläpp totalt haha!

Efter det fixade jag kvällsmat till mig och älskling sen gick vi och la oss.

 

Sen idag har hela min dag bestått utav tvättning, har hållt på sen 9 imorse har ska tvätta två maskiner till innan allt är klart, wiho.. Men är väl skönt att verkligen allt är rent efter det. Annars har jag dammat i princip hela lägenheten, tog en stund det med men så jäkla skönt när det det fräsch överallt nu :)

Snart kommer iallafall älskling hem från jobbet, blir nog mys hela kvällen ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0