Lördag

Jaha.. Då var det lördag igen!
Tiden går så sjukt snabbt verkligen, går snart ut tvåan och så är det dags för det sista året på gymnasiet för att sen hoppas på att få jobb och tjäna egna pengar, jag längtar en aningens mycket!
Känns verkligen inte som om det var flera år sedan jag och Sara hade vår "månsskensritt" haha, tog hästarna en sommar vid 11 på kvällen och drog ut och red, så jäkla mysigt!
Inte så jävla kul att jag är allergisk mot alla pälsdjur nu, och värst är såklart häst..
Blev att följa med till Hallsberg igår och kolla på B-lagets match.
Idag ska jag försöka med att städa och plocka lite, fråga mamma om vi kan åka och sola (jag ska bli brun igen!!)
och så blir det väl kanske att ta sig till Hallsberg idag igen och kolla på innebandy, och idag spelar ju Crom så.. :)
Ikväll vettefan, lite alkohol blir det, men ska försöka ta det lugnt:)
bjuder på lite gamla bilder.. :)





Sara nyår 07/08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0