Måndag.

Blev ingen skola idag, fick reda på att vi slutade runt 11 så då såg jag ingen riktigt anledning till att gå dit när jag fortfarande mådde illa sen igår..

 

Har iallafall duschat för en stund sen, diskat och ska snart vika och lägga in tvätten till oss. Dammsög och torkade golvet igår, skönt att få det fint och fräscht överallt:) Jag borde bara orka ta tag i mina kläder och hänga upp en del av det i garderoben istället för att bara proppa ner allt i lådor, dels tappar jag bort kläder hela tiden och det är ingen ordning och det är inte riktigt min stil att ha det så..

 

Aja, ska åka till stan och marieberg runt 2 med mamma. I stan ska jag lämna in mina glasögon på lagning, kanske hitta en par andra bågar att byta till och på Marieberg ska jag hämta ut nya linser. Hoppas på att älskade mamma bjuder på lite mat också..

 

Skulle kanske övningsköra lite idag också, övningskörde i fredags fast med en automat bil, inte så komplicerat att gasa och bromsa.. Men tvivlar på att jag klarar av något annat! Körde iallafall i 80 km/h ;D

 

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma :]

 

Ida och jag på Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0