Söndag..

Jag mår inte bra idag.

 

Kollade iallafall på innebandyn med mamma igår, sen övningskörde jag lite i hallsberg och sen i pålsboda.

Crom kom hem nästan samtidigt som mig, vi beställde pizza och sen skjutade Robin in oss till Kiffe, som vi skulle vara hos tills dom andra skulle ut på krogen, så vi drack, skrattade massor och hade trevligt :]

Sen hemåt igen och då åkte vi till Croms jobbarkompis lite utanför Pålsboda, kan inte säga att mitt minne är riktigt bra av den bilresan, eller faktiskt inte alls mycket minne av när vi var där för den delen heller haha

Men vafaaan, är väl så en lördag ska va? Fast blev lite för mycket för min del..

Crom åkte nyss till Hallsberg för att sitta i sekket igen, jag orkade verkligen inte följa med idag..

 

Imorgon är det skola som gäller igen, och jag ska dit!

 

Rickard och Croms  arm!

Hjärtat♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0