Tisdag och skola

Sitter framför datorn i skolan som vanligt, gjorde nyss någon enkät som vi gjort i 7an och 9an också.. Men kan tänka mig att man hade lite andra svar på denna än man hade på dom två tidigare haha!

Innan det så hade vi idrott, boxning eller ja, en stod med två "kuddar" på armarna (mitsar) och den andre hade boxningshandskar på sig. Jag och Angie körde med varann och fasen så kul de var!
Men en hel del jobbigt också, är helt slut nu.. Men tog i som bara den och slog, tänkte på när jag blir arg och då blev de synd om Angie när jag slog så hårt..

Har  bara svenska kvar på denna dag iallafall och det är är en ganska lugn lektion.
Buss hem sen och förhoppningsvis åka och sola lite senare, övningsköra lite också kanske:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0