Dagen

Har inte vart någon bra tisdag direkt, börjar dagen med att gå till vårdcentralen för prover - svimmade nästan när sjuksköterskan tog blodprovet i armen, även fast jag låg ner och även fast det bara var ett smalt rör till att dom skulle kolla min sänka.. Det kändes inte så bra. Och har inte mått bra på hela dagen, ont i huvudet och magen. Det kanske har med detta pissväder att göra eller något.. Men var i skolan iallafall en stund, och nu ska jag göra klart inköp och varuhanteringen..

 

Och jag har precis har jag kollat på filmen som Ida skrev om på sin blogg "Älska mig" och fy tusan vilken jäkla film! Alla borde se den, jag grät precis som henne igenom mig hela filmen typ, skaplig huvudvärk nu alltså..

 

Men imorgon blir det Stockholm, ska bli så kul :)

Köpte förövrigt en ny mascara igår, "Lash Arcitect 4D" eller vad den heter, och det sög ju inte lite heller... Blev smulig direkt, fan är så trött på jäkla smink...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0