Dåligt med bloggande!

Har faktiskt inte haft en tanke på att blogga på hela helgen, men gör det nu istället!

Fredagen
Haha fredagen blev ganska så sjuk kan man säga, Sara kom med 4 kompisar från Småland, en av dom var ganska så jäkla full men det löste sig! Men innan vi gick ner till Simon och jag ringde ida så var polisen tydligen där, någon som skvallrat.. Aja, det gick bra ändå och vi var hos honom med lite folk, trevligt! Sen vid 1 eller någe så gicl vi vidare till Kid och fortsatte o dricka, jag började nog bli skapligt full då för nu när jag tänker efter minns jag inte när vi gick dit, haha...
Sen när Kid ville gå o lägga sig gick vi till Dajje, men Dajje somnade direkt när vi kom in till honom, men vi andra var lugna då så! Var ju bara jag, Crom, Björn, Elof, Ted o gevert som var med så :)
Sen hem och däcka!

Lördagen
Trodde att min lördag skulle bli helt åt helvete eftersom Crom och dom skulle in till Olearys för att kolla på Milan.. Och eftersom jag inte får följa med så känns ju det JÄVLIGT kul.... Men det var ju inte förens på kvällen och på förmiddagen så körde Steen till bolaget och sen blev det bestämt att vi skulle med till Spring Meet, så jag rakade benen en snabbis och sminkade mig lite lätt så packade vi in oss i Steves bil, jag fick sitta på Crom och Dajje i baksätet, men då började vi dricka såklart och man blev lite smålullig - så jäkla skönt!

Men sen när vi kom hem igen så var det bara för dom att typ duscha och åka.. Jag mötte upp Ida och gick till Krister, drack 1 grogg och en öl sen gick vi till Ida och lagade mat och sen så gick jag hemåt, för att sen gå upp till grannen. Men var väl inte speciellt festligt så drack typ inget och slutade med att jag satt typ nykter.. Inte riktigt min stil.. 
Och ja, söndagen bestod utav att sova länge, äta manuel mat, ligga i soffan, kolla på fotboll och film!
Idag, måndag, ska jag städa lite nu, sen i eftermiddag åka till media markt med pappa och lämna min telefon igen.... :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0