?

Igår var min dag så otroligt dålig och hemsk, så den är inte ens värd att tala om. Men den blev bättre framåt kvällen och bäst när jag och älskling gick och la oss och låg i sängen och mös och pratade.. :)

Senare ska jag hem en sväng till mamma och pappa för att laga mat med mamma och umgås lite!

 

Finns inte mycket mer att skriva. Men jag längtar iallafall som bara den tills onsdag då vi ska till Stockholm med klassen, först på studiebesök i 1 timma på Svt tror jag det var, sen ska vi vara på Gröna Lund och göra vad vi vill till 8 på kvällen, ska bli så jäkla skoj! Har bara vart på Gröna Lund en gång innan tillsammans med min broder Niklas så :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0