full

Var nog förjävla full igår alltså.. Har sjukaste minnesluckan från att jag gick från Pierre där jag var tillsammans med Nea o Natha för att gå hem och hämta öl tydligen tills att Crom hittar mig däckad här hemma.. :S Sen vet jag inte vad som hände men glömde iallafall mina nycklar och mobil hemma då och går tillbaka hit med Jimbo och Ted.

Jimbo rycker bort brevinkastet och jag tar in min arm och öppnar dörren, men fastnar och då fick han ta tag i mig och sen sats för att få ut mig därifrån.. Skapligt ont i armen idag..

 

Har även ont i näsan så det känns som om jag blivit slagen eller nåt..

 

Nu har jag fortfarande inte ätit något idag och börjar att må skit... Måste vara nykter idag för imorn blir det till Glanshammar för att träffa lite släkt så borde väl kanske vara pigg då...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0