Kill me....

Sitter i skola, har gjort nationella i engelska idag, uppsatsen. Vet inte hur det gick, känns ingenting faktiskt men förhoppningsvis gick det bra så jag får ett VG på den! Sen så pratade jag med bengt om betyget i inköp och varuhantering, hade fått MVG på det senaste provet så om jag gör ett par uppgifter som jag glömt och sedan det vi håller på med nu riktigt bra så finns det en bra chans att jag får det i betyget med! :D

Och jag vet ju att jag kan, ska bara orka lägga tid på det men jag vill verkligen ha det där MVGt så!

Ska snart gå och äta, sen efter det har vi ännu ett prov fast med annbritt, arbetsmiljö och säkerhet. Har inte pluggar något men det ska nog gå bra. Blir nog hem efter det, mår fortfarande inte bra.. (Hjälper penecillinen aldrig??!!!) tydligen inte..

Ska bara ta en tablett på kvällen så hoppas att jag är bra tills imorn och helgen då det blir att festa med Ida och Sara förhoppningsvis, kanske min kära Angie vill komma också :)

Ikväll blir det bara att vara hemma med älskling, idag har han ju inte någon match eller träning så! Kanske ska unna honom den där helkroppsmassagen:)



Ett fyllooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0