Maj 22, 2011

Har inte skrivit på ett tag men finns inte så mycket att skriva.

I fredags var vi lite överallt, gick hem vid 6 eller något på morgonen, inte speciellt full, haha vad har hänt med mig?Sen igår vad jag och älskling bara hemma och kollade på tv och senare en film, och det var myspys som bara den:) Känns lite konstigt att inte må dåligt idag men riktigt skönt. Blir nog samma för mig nästa helg också för på söndagen ska jag följa med min käre bror Mattias till Glanshammar för lite studentfirande av Sabina - min syssling, som jag däremot inte träffat på 8 år så det ska ju bli riktigt kul :) men inte så trevligt om jag är bakfull haha.. Men får se hur det går med den saken :)

 

Idag har vi vart med Dajje till marieberg en liten sväng, blev bara in på Intersport men det räckte för han och älskling.. :P

 

Nu ska jag byta om och sen plugga..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0