Måndag.

Sitter och skriver ett EU-arbete i samhällen. Inte det roligaste och ännu värre är att VG frågan var as jobbig men jag måste göra den för samhäll har jag bestämt att jag ska få MVG i och jag är på god väg.. Men kursen avslutas ju nu till sommaren och efter idag är det bara två skoldagar kvar för mig!

Efter som att om precis en vecka ska vi ner till Sweden Rock! Haha jag är så jäkla nervös och jag kommer packa med mig så mycket kläder som jag inte kommer att använda!

 

Dessutom är jag sjuk, har 38,5 i feber och är trött i kroppen, roligt som fan.. Snorig som bara den också så snyter mig hela tiden och så har jag börjat hosta också.. haha oj vad det är synd om mig kommer min kära pojkvän säga sen när han läser detta.. :P

Men nu ska jag fortsätta skriva om EU..

 

Hejdå

 

Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0