Måndag!

Idag har jag varit i skolan, gjorde engelska nationella och fick VG, fick även det på hörövningen så :)

Skaplig skillnad i trötthet från att man skulle ha druckit på lördagen och gått och lagt sig sent också så. Är pigg idag och vet inte när jag var det senast :)

Slutade iallafall 11:40 så då åkte jag till marieberg med mamma för att kolla upp studentpresent åt Sabina, men det fanns ingenting.. Bara typ sådant som man hänger runt halsen på själva studenten.. Jaja, ska prata med Mattias och se vad han säger.

 

När jag kom hem färgade jag håret, var riktigt osäker på färgen att det skulle bli för mörk eller för konstig så var lite nervös.. Och färgen blev inget bra heller, det är varken ljus eller mörk, känns lite gråaktig.. Blir att köpa ny färg igen i veckan troligen ifall denna nyans inte lägger sig lite.

Nu sitter jag och jobbar i Info och layout häftet, har kommit ganska långt så det känns skönt som fasen :)

Min älskling kommer hem runt 6♥

 

hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0